Referarter fra bestyrelsesmøder m.v.

Referart af møder og generalforsamlinger

Bestyrelsesmøde d. 6/1 2023

 

Dagsorden:

 

  • Update, hvor er vi nu?
  • Skal Karina Dørr Holst tilbydes en plads i bestyrelsen?
  • Hvad skal vi bygge først med henblik på at kunne tilbyde træning fra foråret, og hvad er vores mere langsigtede plan?
  • Pris på vores nye klubtøj
  • Ideer til sponsorer i 2023
  • Event d. 14. Skal medlemmerne kunne tage en ven/ bekendt med?
  • Nøgleboks i klubben?

 

Tilstede:

  • Jesper (ordstyrer)
  • Nikoline (referent)
  • Charlotte
  • Morten

 

Siden sidst, hvor er vi nu?

Vi er nu ca. 20 medlemmer, hvoraf de 7 har henvendt sig til os, fordi der har set os gennem sociale medier. Dette er langt over forventning. En række af medlemmerne giver ligeledes udtryk for, at de vil lave noget aktivt for klubben ift. istandsættelse osv.


Vi har fået bekræftelse fra kommunen på, at vi må bygge på stort set hele området mellem klubhuset, boldbanerne og GIC, hvilket er planen på sigt.


Vi har etableret et samarbejde med de fleste store løb, hvor vi får 10% og vores eget heat, såfremt vi stiller med 15-20 deltagere. Dette kan blive bedre. Vi har desuden engageret os i et samarbejde med DOCRU, specielt i den ”gren” der arbejder med at fremme relationerne mellem klubberne. Dette er fokus næste periode.


Det næste stykke tid har vi fokus på istandsættelse af klubhus, indsamling af traktordæk, sandsække m.v. som kan bruges til træning samt at få bygget noget lige foran klubhuset, vi kan bruge til træning:


Rig både indenfor og udenfor (udenfor så det kan afmonteres, når vi ikke bruger det) som kan bruge til armgangsteknik, en wing (som kan justeres i højde og igen, som vi kan montere og afmonterer efter behov, nogle reb til rope climb og hvad vi ellers kan finde på og har i forvejen. Målet er, at vi kan holde reception i april, hvor vi har noget at byde på.

 

  • Der er enighed om at lade Karina Dørr Holst træde ind i bestyrelsen. Hende (og familiens) kendskab til OCR- miljøet og løbsarrangørerne er en kæmpe ressource for os. Karina har givet udtryk for, at hun gerne vil arbejde med vores netværk, samarbejde og relationer ift. andre klubber og de, der afholder ocr-løb. Karina er oplagt til at styre dette arbejde for os fremadrettet.

 

  • Vi har fået beskæftigelse på, at vi må bygge på stort set hele området omkring klubhuset, og det er vores langsigtede plan at bygge en større bane med forskellige faciliteter her. Prioriteten lige nu er dog at få bygget noget i og omkring huset, så vi kan tilbyde træning asap. Desuden skal huset sættes i stand. Vi bygger et ”rig” indenfor i træ. Det rig vi har fået af familien Holst, behandler vi, så det kan sættes op udenfor på et område, vi har gjort klar, så det kan boltes fast forsvarligt.

 

  • Vi er enige om, at klubtøjet skal tilbydes til indkøbspris. Dog gives der til alle nye medlemmer 50% på std. T-shirt de første 2 måneder af medlemskabet. Alle nuværende medlemmer tilbydes desuden dette. Klubben betaler dif.

 

  • Alle tænker over, hvem der kunne være interessante som sponsorer i 23. Jesper står for kontakten. Desuden forsøger vi at finde materialer enten som sponsorater eller til indkøbspris hos div. Butikker i området. Der laves en artikel, når vi er klar til reception, hvor disse takkes.

 

  • Der er enighed om, at medlemmerne tilbydes, at de kan tage en ven eller et barn med, når vi afholder events, medmindre andet bestemmes.

 

  • ’Der laves på sigt en nøgleboks, så medlemmerne frit kan benytte klubhuset.